Byznys nástroje prakticky: persony, mapa empatie a mapa stakeholderů

0

Za dvě hodiny projděte s našimi lektory dva ze tří seminářů, kde vás seznámí s praktickými pomocníky na vaší cestě za inovačním podnikatelským záměrem. Stačí se zaregistrovat a vybrat si z následujících:

PERSONY A CUSTOMER JOURNEY S MICHALEM ANDEROU:
Zaměřte se na vaše zákazníky a práci s nimi - Persony slouží k přiblížení zákaznické reality vám a vašemu týmu. Zákaznická cesta je zaměřená na celkový zážitek. Michal pomáhá firmám s předáváním klíčových informací v projektu www.vysvetli.cz. Na VŠE v Praze se věnuje výzkumu a výuce psychologie podnikání. Více o něm najdete na adrese michalandera.com

MAPA EMPATIEDALIBOREM TOMKEM:
Nástroj, který vám pomůže popsat problém ze strany uživatelů. Díky němu odhalíte, co si lidé o problému, který řešíte, myslí, co o něm říkají, jak se v souvislosti s ním cítí a jak se také chovají. Dalibor je domorodec otevřených hodnotových proudů a způsobů myšlení. Někdy si hraje v Podkrkonoší na divoko.cz a jindy pomáhá organizacím s pochopením designu zaměřeného na člověka či sociálními inovacemi.

MAPA STAKEHOLDERŮ S KATEŘINOU JIŘINOVOU:
Zmapujte si aktéry, na které má váš podnikatelský záměr vliv. Mohou totiž ovlivnit průběh i výsledky vaší činnosti. Kdo jsou a jakou na ně zvolit strategii, vám pomůže odhalit Katka. Působí na VŠE Fakultě podnikohospodářské, kde se věnuje managementu inovací. Vzdělává, motivuje, diskutuje, konzultuje, propojuje a inspiruje. Je spoluautorkou knihy Skvělé služby. Píše blog Pohnout ledoborcem.