Jak na skvělé služby? Human Centered Design v české praxi

0

Jak udělat z obyčejné služby skvělou službu? Příklady a postupy úspěšného designu služeb, které jsou z pohledu klienta atraktivní, užitečné a použitelné. Jak se v Čechách naslouchá (hear) potřebám, vytváří (create) a realizuje (deliver) udržitelné inovační řešení? Přijďte na panelovou debatu o HCD, která se zaměřuje hlavně na publikum a jeho otázky.

Debatovat budou: Petr Šídlo (Direct People), Leona Dolečková (IdeaSense), Eva Možná (Court of Moravia) a Jan Martinek (KISK).

Registraci na akci naleznete zde: http://bit.ly/1KU5AIm Podmínkou úspěšné registrace na akci je potvrzení ve formě emailu ze strany organizátorů. Vstup na akci je zdarma.

Pokud se nemůžete registrovat přes formulář, prosím napište nám na inovaceprospolecnost@gmail.com.

Generálním partnerem akce je Era svět.